A Venus Optics Laowa Nanomorph 85mm T2.9 1.5x LF anamorfikus objektívjével lenyűgöző anamorfikus felvételeket készíthet, elegáns ezüst flare-el és állandó ovális bokeh-vel a kép közepétől a széléig. A full-frame érzékelődön túlmutató, professzionális minőségű optika állandó 1,5-szeres szorítási arányt biztosít. A mellékelt ARRI PL objektívfoglalat könnyen cserélhető a külön kapható bajonettekkel, hogy illeszkedjen a különböző kamerákhoz, és az objektív kompatibilis a MOFAGE POCO drop-in szűrőkkel, így sokoldalú és ideális megoldás a high-end filmgyártáshoz.
A Full-Frame lefedettségen túl
A nagyvonalú 44,7 mm-es képkör a vignettálás csökkentésével javítja a képminőséget, optimális lefedettséget biztosítva a széles körben használt ARRI ALEXA LF 4,5K Open Gate számára. A képterület lefedi a full-frame érzékelőket és a 16:9, 3:2 és 4:3 formátumokat, lehetővé téve a 2:1, 2,25:1, 2,66:1 és 2,4:1 képarányok egyszerű kimenetét a minőség megőrzése mellett.
Állandó 1,5x Squeeze Ratio
Az 1,5-szeres összenyomási aránnyal a Laowa Nanomorph 2,66:1 képarányt ér el egy 16:9-es érzékelőn a de-squeeze után, ami sokkal hangsúlyosabb anamorfikus és filmes megjelenést biztosít, mint egy 1,33x anamorfikus objektív.
Egységes Bokeh a középponttól a széléig
A bokeh alakja a kép közepétől a keret szélei felé haladva változik, néha hold alakúvá válik, ami időnként zavaró lehet. Ezzel szemben a Nanomorph LF konzisztensebb bokeh-t biztosít a keret teljes hosszában.
Waterfall Bokeh
Az írisz T2,9 és T22 között mozog a teljes sorozatban, lehetővé téve a filmezést minden fényviszonyok között, és megfelelve a forgatási helyszínek dinamikus igényeinek. Lenyűgözően sekély mélységélesség érhető el nagy rekesznyílásnál, és az objektívek sima, organikus vízesésszerű fókuszgörbületet hoznak létre a háttérben, ami az egyik legkeresettebb anamorfikus tulajdonság a filmiparban.
Kiváló képminőség
Ez az objektív lenyűgöző élessége és kontrasztja miatt rendkívül sokoldalúan alkalmazható a különböző gyártási igényekhez, és megfelel a modern érzékelők teljesítményének. A kép még tágra nyitott objektív használata esetén is éles és tiszta marad, így alkalmas színházi és filmes projektekhez. A vintage megjelenésre vágyók számára az objektívek nagy rugalmasságot kínálnak az utólagos beállításokhoz vagy a szűrőkkel való párosításhoz, lehetővé téve az operatőrök számára, hogy hosszú távon felfedezzék kreatív elképzeléseiket.
Nagyfokú rugalmasság a kompozícióban
A piacon kapható anamorfikus objektívek közül soknál a képkocka szélei közelében tömörítési hibák keletkeznek, amelyek miatt a tárgyak mérete és alakja megváltozik (úszás-effektus), különösen, ha a szélek közelében helyezkednek el. Ez korlátozza az operatőrök kreatív szabadságát a kompozícióban, és általában nem az a tulajdonság, amelyet a munkájukban keresnek. Ezzel szemben a Nanomorph LF kiváló kontrollt biztosít az élek teljesítménye felett.
Alacsony fókuszlégzés
Az alacsony fókuszlégzés következetes képkivágást és stabil látómezőt biztosít fókuszváltáskor, így ideális a zökkenőmentes fókuszhúzáshoz és a zökkenőmentes átmenetekhez. Ez javítja a videó minőségét a zavaró tényezők minimalizálásával és a pontos kompozíciók fenntartásával, így természetesebb, professzionálisabb megjelenésű képi anyagokat eredményez.
Műszaki adatok
- Maximális rekesznyílás: T2.9
- Minimális rekesz: T22
- Objektív rögzítés: ARRI PL
- Cserélhető foglalat: Igen
- Vízszintes összenyomás (anamorfikus): 1.5x
- Flare szín: Ezüst
- Objektív formátum lefedettség: Full-Frame
- Képkör: 44,7 mm
- Látószög: Teljes képkocka Vízszintes: 35,9 és 17,1° között
- Fókusz skálák: Metrikus, Imperial
- Optikai kialakítás: 15 lencsetag 13 csoportban
- Szűrőmenet: 77 mm
- Minimális fókusztávolság: 100 cm
- Blende lamellák: 13
- Képstabilizálás: Nincs
- Sebességváltó szabványos: 0.8 MOD
- Elektronikus kommunikáció: Nincs
- Bevonat: Nincs
- Átmérő: Elöl 80 mm
- Hosszúság: 121 mm
- Súly: 0,92 kg